23 Şubat 2009 Pazartesi

ÇOBAN KAVURMA

Gönderen Mutfakta bugün kim var? zaman: 07:04

NİLSUN'UN ÇOBAN KAVURMASI

Yemek saatinde bu tarifleri eklemek bana büyük bi işkence oluyo..Resmen kendimi bi yemek cennetinde herşeye saldırıken hayal ediyorum...Allahım nası bi duygudur bu...Durduk yere Nİlsunun sayfasını açıp aldım bu tarifi...Şeytan dürttü işte...En iyisi ben gideyim de kendime hafif bişiler hazırlayım...

Nilsuncum canım ellerine sağlık :) Görüntü harika tadıda kesin öyledir...

Malzemeler :

Biraz yağlı kavurmalık doğranmış kuzu eti...
1 Soğan
2 Domates
Yeşil biber
Kırmızı biber
kekik, kimyon, karabiber

Wok tavasında sıvıyağa julyen soğan, biber, kırmızı biber, doğrayıp kavurdum...
sonra 1 saat kadar kekik, kimyon, karabiberleyip beklettiğim eti de koydum üstüne...
o iyice pişti... sonra 2 domatesi küp küp kesip (kabuğuyla) üstüne yaydım tuz koydum.. hiç çevirmeden domatesler ölene kadar pişirmeye devam ettim...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mutfaktaki Sambacılar Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare